Spot promocyjny „Wrocław Miasto Przygody” zdobył tytuł najlepszego filmu turystycznego w kategorii promocji miast na świecie. Dzięki wysokiej frekwencji na międzynarodowych festiwalach filmowych, Wrocław zdołał zdobyć znaczącą liczbę punktów w rankingu prowadzonym przez Międzynarodowy Komitet Festiwali Filmów Turystycznych (CIFFT). To wyróżnienie potwierdza innowacyjne podejście Wrocławskiej Organizacji Turystycznej oraz Urzędu Miejskiego w działaniu na rzecz promocji miasta. Sukces spotu stanowi również inspirację dla przyszłych działań promocyjnych.
Wrocławski spot promujący miasto uczestniczył w 11 festiwalach filmowych, gdzie łącznie zaprezentowano ponad 4 000 filmów. Za jego realizację odpowiada Grupa MagicLine, z której niezwykłą wizją artystyczną inspirowało Muzeum Narodowe. Wrocław Miasto Przygody zyskał uznanie dzięki oryginalnej narracji i kreatywnym kanałom komunikacji, co przyniosło miastu Srebrnego Delfina na festiwalu w Cannes oraz inne nagrody w Los Angeles, Tortosie, Zagrzebiu, Belgradzie i Warszawie.
Władze Wrocławia podkreślają, że sukces nie byłby możliwy bez zaangażowania pracowników Wydziału Promocji Miasta, Wrocławskiej Organizacji Turystycznej oraz licznych partnerów. Komentarze przedstawicieli organizacji wskazują na radość z uzyskania tak wysokiego uznania. Prestiżowy tytuł najlepszego spotu promującego miasto stanowi ważny krok w budowaniu marki Wrocławia jako destynacji turystycznej oraz zachęca mieszkańców i turystów do aktywnego odkrywania uroków Dolnego Śląska.
Źródło: Urząd Miasta Wrocław
Oceń: Wrocław Miasto Przygody uznane najlepszym spotem promującym miasto na świecie
Zobacz Także